Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de veelgestelde vragen, hopelijk heb je hiermee al een antwoord op je vraag.

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen en betalen? 

Op onze website maken we gebruik van iDEAL voor het doen van de betalingen. Mocht u op een andere manier een bestelling willen plaatsen en betalen, neem dan gerust contact met ons op via onderstaande mailadres. 

Wat is de bezorgtermijn van mijn bestelling? 

We streven ernaar om de bestelling binnen één tot maximaal drie werkdagen na het plaatsen van de bestelling aan te bieden bij PostNL. Het kan daardoor tot vijf werkdagen duren na het plaatsen van de bestelling voordat het pakketje wordt bezorgd. 

Transportschade

Uiteraard proberen wij transportschade te voorkomen, maar helaas kan het soms voorkomen. In geval van transportschade verzoeken wij u, indien mogelijk, foto's van de beschadigingen aan ons door te sturen - o.v.v. het ordernummer. Afhankelijk van de beschadiging zullen wij dan de juiste actie ondernemen.

Hoe gaat ruilen of retourneren in zijn werk?

Om ervoor te zorgen dat de thee ongeopend toch geretourneerd kan worden, sturen we een proefzakje per thee mee met uw bestelling. Op deze manier kunt u de thee testen zonder de verpakking te openen zodat u deze eventueel nog kunt retourneren. Voor accessoires geldt dat u deze zoveel mogelijk ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking dient te retourneren. Voor het aanmelden van uw retour kunt u contact met ons opnemen via onderstaand e-mailadres. 
In het geval van retourneren vergoeden we de eventuele initiële verzendkosten. U dient zelf de retourkosten voor het retourzenden aan ons te voldoen. 

Hoe borgen jullie de kwaliteit van de thee?

De thee wordt licht- en luchtdicht bewaard en wordt veelal pas na het plaatsen van de bestelling in de gewenste grootte verpakt en naar u verzonden. Op deze manier vindt er zo min mogelijk kwaliteitsverlies plaats. We adviseren u ook om de thee zoveel mogelijk lucht- en lichtdicht te bewaren.   

Allergenen

In sommige theesoorten (met name melanges) worden bepaalde allergenen verwerkt. U dien hiervoor zelf de ingrediënten te raadplegen. Voor het verwerken en verpakken van de theesoorten werken we volgens de wettelijke richtlijnen. Als u allergisch bent voor een bepaald product kunt u dit bij het plaatsen van uw bestelling doorgeven zodat we hier extra rekening mee kunnen houden. 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via: [email protected]

1 Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen en betalen?
1.1 Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen en betalen?

Op onze website maken we gebruik van iDEAL voor het doen van de betalingen. Mocht u op een andere manier een bestelling willen plaatsen en betalen, neem dan gerust contact met ons op via onderstaande mailadres. 

1.2 Wat is de bezorgtermijn van mijn bestelling?

We streven ernaar om de bestelling binnen één tot maximaal drie werkdagen na het plaatsen van de bestelling aan te bieden bij PostNL. Het kan daardoor tot vijf werkdagen duren na het plaatsen van de bestelling voordat het pakketje wordt bezorgd. 

1.3 Transportschade

Uiteraard proberen wij transportschade te voorkomen, maar helaas kan het soms voorkomen. In geval van transportschade verzoeken wij u, indien mogelijk, foto's van de beschadigingen aan ons door te sturen - o.v.v. het ordernummer. Afhankelijk van de beschadiging zullen wij dan de juiste actie ondernemen.

1.4 Hoe gaat ruilen of retourneren in zijn werk?

Om ervoor te zorgen dat de thee ongeopend toch geretourneerd kan worden, sturen we een proefzakje per thee mee met uw bestelling. Op deze manier kunt u de thee testen zonder de verpakking te openen zodat u deze eventueel nog kunt retourneren. Voor accessoires geldt dat u deze zoveel mogelijk ongeopend en in de originele, onbeschadigde verpakking dient te retourneren. Voor het aanmelden van uw retour kunt u contact met ons opnemen via onderstaand e-mailadres. 
In het geval van retourneren vergoeden we de eventuele initiële verzendkosten. U dient zelf de retourkosten voor het retourzenden aan ons te voldoen. 

2 Kwaliteit van de producten
2.1 Hoe borgen jullie de kwaliteit van de thee?

De thee wordt licht- en luchtdicht bewaard en wordt veelal pas na het plaatsen van de bestelling in de gewenste grootte verpakt en naar u verzonden. Op deze manier vindt er zo min mogelijk kwaliteitsverlies plaats. We adviseren u ook om de thee zoveel mogelijk lucht- en lichtdicht te bewaren.   

2.2 Allergenen

In sommige theesoorten (met name melanges) worden bepaalde allergenen verwerkt. U dien hiervoor zelf de ingrediënten te raadplegen. Voor het verwerken en verpakken van de theesoorten werken we volgens de wettelijke richtlijnen. Als u allergisch bent voor een bepaald product kunt u dit bij het plaatsen van uw bestelling doorgeven zodat we hier extra rekening mee kunnen houden. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Powered by Lightspeed